Popular Posts

Thursday, November 6, 2008

menanti subuh,,,

x tau la aku nak menanti dalam keadaan jaga ke dalam tido...tapi tadi pas makan. trus aku tetido sampai jam 1 pagi..ni bangun ni, trus stadi subjek ko k...skarang dalam jam 4 pagi....x abis g pun aku nak stadi ni...

hmm..pas stadi ni nak tdo trus ke nak tunggu subuh dulu...aku pun x tau laa..satgi le wat keputusan...

perghh daa, stadi boleh taip blog lagi...biasa la..orang kata to release the stress accumulated in the brain, so do something else lah kan...

seperti menulis blog ke...tapi...xpe kat sini aku nak post satu doa yang aku baca hari2 dan cuba amal hari2...dan doa ni aku praktikkan untuk memotivasikan diri...dan untuk menyelamatkan aku...

ayat2 ni aku taip dalam word,,,dan stiap kali aku on com aku, pagi, aku akan buka doc ni dan akan baca..dan cuba fahamkan,,

aku harap Allah makbulkan dan aku yakin Allah akan menyelamatkan aku...:



Tetapkan naluri kuatkan diri….
Tetapkan prinsip tegaskan hati…
Aku hidup demi Allah...
Aku mati demi Allah,,,
Kejayaan hanya dalam jalan Allah,,,
Aku dalam jalan Allah
Kekuatan hanya dalam cara Allah,,,
Aku dalam cara Allah
Keselamatan hanya kerana Allah...
Aku hanya kerana Allah
Aku Melihat kerana Allah...
Aku Mendengar kerana Allah,,,
Aku Merasa kerana Allah...
Aku Melangkah kerana Allah...
Aku Membuat kerana Allah...
Itulah diriku....

p.s: satu doa yang jika korang baca lepas subuh dan lepas asar, dengan pemahaman akan maknanya dengan penuh yakin...maka korang gerenti akan masuk syurga x kira bila korang mati...yang penting kena amal sentiasa la...doa tu adalah penghulu istighfar..cari dalam Al-mathurat...yang bermula dengan ayat, Allahhummanta robbi....cari le..dan hafal...dan amal..dan faham..dan hayati...dan bila mati...syurga menanti...insyaAllah...

No comments:

Masukkan Email disini, supaya anda dapat UPDATE!!!:

Delivered by FeedBurner

Custom Search