Popular Posts

Sunday, April 12, 2009

coret soudah..jangan carut4....

salam....dan ini dah masuk minggu kedua aku betugas di psas...harini jam 7.30 aku akan g punchkad kat jkm....

dan seperti biasa,,,cuba untuk menjadi seorang pppt yang terbaik..dan bukan sekadar melepaskan batuk di tangga,,,

sok sibuk le jugak,,,aku kena g unit sukan,,g ketchup ngan encik arman,,,mengenai pengesahan paper work bebudak silat cekak PSAS....depa nak p amik sijil rendah,...diarang ni..jalankan silat cekak kat psas...sendiri2 je...dengan pertolongan beberapa orang staf untuk menubuhkannya...

sayang nya staf2 tu bukan cekak...so depa x tau kepentingan sijil rendah yang bebudak ni nak amik....aku x salahkan depa..sebab depa ada komitmen len,.,

tapi aku yang dah tamat cekak ni...akan cuba untuk menolong bebudak ni...

tolong usahakan transportation depa nak p amik ujian tu 18 ni,...kalau ada rezeki..bebudak ni xyah keluarkan duit..dan ada duit saku untuk makan pada malam tu....

walau peluang untuk dapat...adalah tipis..sekurang2nya aku usaha...dan usaha ni akan jadik pengalaman aku...untuk aku berbakti pada cekak psas...pada masa akan datang,,

walaubagaimanapun...depa ni,,,memang terer,,sebab dapat jadik johan,,,pertandingan silat cekak antara ipt tahun lepas...so ...aku tabik spring sama depa..

20 lebih nak g amik sijil rendah yang aku sniri x amik lagi....

kalau bebudak ni x dapat bantuan..alamat depa terpaksa kuar duit sendiri.....

................................................................................................................................................................

tapi xpa....kalau depa terpaksa bersakit dahulu,,,sekurang2nya depa leh faham erti kehidupan...

No comments:

Masukkan Email disini, supaya anda dapat UPDATE!!!:

Delivered by FeedBurner

Custom Search